امام رضا (علیه‌السلام)

يَا ابْنَ شَبِيبٍ إِنْ کنْتَ بَاکیاً لِشَی ءٍ فَابْک لِلْحُسَینِ بْنِ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ (علیه‌السلام).

ای پسر شبیب! اگر خواستی گریه کنی، بر حسین بن علی (علیه‌السلام) گریه کن.
بحار الانوار، ج ۹۸، ص ۱۰۲ و ۱۰۳